ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Wednesday, June 29, 2011

padan muke dy!!!

hari nie mcm biase mak blik keje dlm kol 5 ptg kot.. b4 mak blik tu aku da siap kmas rumah la.. t dy blik rumah bersepah aku jgak yg kne mrah nti.. rumah da bersih.. wangi.. si fayed nie dy keje bwat sepah je..aku da bebel kat dy dlu jgn bwat sepah.. mak nk blik da.. eh.. dy bwat bodoh je aku ckp an.. ptg tu hujan taw.. soo kat beranda rumah aku tu bsah la.. si fayed nie dy maen2 kat dpan..aku kat dlm kmas.. tyme kmas ue ade brg dy bersepah..aku pon pe ag..jerit r pggl dy sruh kmas brg dy.. dy nye keje menganjing aku ckp.. jap lg..tyme dy nk msok ue ntah mcm mne dy tebongkang... haha!! punye la aku glak kan dy.. da mcm monyet da telentang.. ceh..dy pon bgn la nk cover..siap ckp xsakit..pnye la nk cover.. hahaha!! x lame lpas tu.. mak smpai rumah.. mak aku nie hari blik dri keje mesti ade je brg dy bwak blik.. kekadang baju.. kekadang pggan mngkuk.. tp hari nie dy bwak blik kasut boot.. dy bli 3 skali.. biase la..bundle..satu bru 5rggt.. mak bli 3 la.. mak blikan aku 1 mak pnye 1 ngan ida 1.. fayed?? haha.. dy xdpt kasut.. ceh..mule2 dy bwat muke sdey..jap lg tyme kte org try2 ksut.. dy pon amek ksut sukan dy yg xpernah dipakai tu.. dy pon try jgak.. haha!! aku gelakkan je dy... pas tu dy ajak abah naek moto... abah mls... dy pon ape lg.. merenget mcm lalat.. tbe2 dy ngamuk sruh bwatkan dy blog plak..jap lg.. dy amek helmet dy, dy g bkak cover dpn helmet dy.. da botak helmetnye..haha..kteorg gelakkan je dy... sume da mls nk lyan..last2 dy da bengang dy nangis... haha!!! lg la.. mkin kne marah.. pdan muke.. sape sruh dgel sgt.. jd bhan gelak je la kat umah ptg2..haha..

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. uwahh cian dia..!
    ak pon smpy menangis kot bace cter ko nie eka...
    ....sbb ketawe yg sgt amat...hahaha =p

    ReplyDelete
  3. yerk??? hahaha.. budak itu sgt noty n mnyakitkan aty..kalaw boley nk simpan dy dlm kotak..biar aman skit..huhu

    ReplyDelete